top of page
Zoeken

Wat als je niet tevreden bent na jouw bezoek aan ons salon?

Foto van schrijver: Jennifer DreesenJennifer Dreesen


Het komt wel eens voor dat je niet door je vaste kapper geholpen wordt en dat ze even haar draai moet vinden en jouw haar moet leren kennen. Hiervoor is het heel belangrijk om duidelijk te communiceren wat je wel en/of niet wilt.


Het is nu eenmaal handwerk en het kan wel eens gebeuren dat het resultaat niet is zoals je gewoon bent. Daarom hebben we de "5 days return-policy" in het leven geroepen.

Wanneer je niet tevreden bent van je kappersbezoek mag je binnen de 5 dagen na je afspraak contact opnemen met de kapster die jou geholpen heeft.

Zij spreekt een moment met je af om samen te bespreken wat niet bevalt en het probleem (kosteloos) op te lossen.


De meeste mensen ervaren deze feedback als moeilijk, maar ik spreek voor ons 4 als ik zeg dat we niet liever willen dan dat je ons eerlijk zegt wat niet oke was. Enkel zo kunnen we ons verbeteren.


Want stel je voor: Je werkt ergens, en je wordt, zonder meer, ontslagen. Had je het niet graag eerder willen weten zodat je dit ontslag kon vermijden?

Dat wensen wij ook.

Wij zullen alle feedback van harte aannemen en tegemoetkomen. Beloofd! Je zult zien dat het oplucht. ;-)


Je kunt best contact opnemen via mail: info@hairlounge.be met als onderwerp: de naam van jouw kapster.



Liefs Jenn & team


198 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


Inschrijfformulier

Bedankt voor de inzending!

©2021 door Hairlounge Verzorging & advies. Met trots gemaakt met Wix.com

bottom of page