Zoeken
  • Jennifer Dreesen

Ons beleid nog eens op een rijtje.



De lockdowns hebben we nu al even achter ons liggen en de maatregelen zijn ook voor ons versoepeld.
Er is, na iedere lockdown, het een en ander veranderd, ik kan me voorstellen dat het niet altijd even duidelijk is.
We maken het even helder voor je:

Beschikbaarheid:

Openingstijden:
Di-Vrij: 09.00-12.30 & 13.30-18.00
Za: 8.00-12.00 & 13.00-16.00
Zondag en maandag zijn we gesloten.
1x per maand (om de 4 weken) hebben we op donderdag een avondservice en starten we 's middags:
12.00-16.00 & 17.00-20.00

Beschikbaarheid Team:

Vanessa: Dinsdag, donderdag, vrijdag, zaterdag.
Gini: Dinsdag, donderdag, zaterdag.
Jessica: Woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag.
Lara: Woensdag, donderdag, zaterdag.
Jennifer: Dinsdag, donderdag, vrijdag.

Afspraken:

Je kan maximaal 1 afspraak* voor een knip- of kleurbehandeling vooruit plannen.
Wens je wekelijks te komen dan kan je deze afspraken plannen tot aan de volgende knip- en/of kleurafspraak.

* Dit geldt niet voor abonnementen.
(Abonnementen zijn 5 afspraken die vooraf betaald worden: -10% korting op alle geboekte diensten)

Je kunt jouw afspraken online, telefonisch of ter plaatse boeken.
We zullen niet op eigen intiatief de vaste afspraken inplannen, om overzicht te houden vragen we om dat zelf te doen. Zo vermijden we vervelende situaties.

Onze visie:

Duurzaamheid op elk vlak: vorm, styling, kleur..
Gezond haar dat enige tijd goed valt, waarmee je zelf goed overweg kunt - advies- betreft kleur, hoe speel je je troeven uit, maar ook: proberen we onze kleurtechnieken zo bij te spijkeren zodat jij niet elke 6 weken moet langskomen en uren in onze stoel moet slijten...
Kortom, we denken met jou mee..

€€€

Onze prijszetting is iets wat wel regelmatig over de tongen gaat.
Maar hoe graag ik ook gratis wil werken, dat is helaas utopie.
Het bedrag wat jij betaalt, is in ieder geval geen pure winst.
Belastingen, grondstoffen,... ik zal het je besparen..
Ik kies voor kwalitatieve producten die het eindresultaat garanderen, gezond haar, en sinds kort ook voor onze gezondheid met de bio-organische producten van Oway.
Op de markt zijn er -tig merken die een stuk lager liggen in prijs, maar lang niet brengen wat wij verwachten en waar wij voor staan.
Het staat jou uiteraard ook vrij om te kiezen.
Wanneer je naar ons komt krijg je ook waar voor je geld.
En dat brengt ons bij het volgende topic:

Wat bij ontevredenheid:

Uiteraard streven wij naar het beste resultaat, de beste service binnen onze visie, maar soms liggen de verwachtingen en het resultaat wat uit elkaar.
Dat kan door een misverstand, of een verkeerde inschatting, noem maar op,.. wij zijn mensen.
En ja, het mislukt al eens, maar weet je.. er is geen man over boord, voor alles is een oplossing!
Het helpt als je het zegt tegen de persoon die verantwoordelijk is voor het resultaat.
Daarvoor voerden wij ons "Return-policy" in: je kunt jouw "klacht" binnen de 5 dagen communiceren met de kapster die verantwoordelijk was, zij zal zo snel mogelijk een afspraak voor je plannen om dit kosteloos recht te zetten.
Wij, het hele team, ijveren voor een open communicatie en zijn er niet mee gediend om via via deze klachten te vernemen. In dat geval kunnen wij jou helaas niet verder helpen.

Wij zijn er voor jou, zonder oordeel, met open armen, eerlijk en oprecht.

Hartelijk dank om er te zijn!

Tot gauw!
Liefs
Vanessa, Gini, Jessica, Lara, Jennifer.











394 keer bekeken0 reacties

Recente blogposts

Alles weergeven